عشق+2

عشق+2

سلام من این وبلاگو ساختم تا شاید بتونم هر چی که تویه دلم هست اینجا به اونی که دوسش دارم بگم وتا الان هم فکر کنم اینکارو کردم  امیدوارم که عشقم این وبلاگو بپسنده  البته هنوز بهش نگفتم .                                                                        


بعضی وقتا اینقدر محو تماشایه اون میشم که چشمام حسودیشون میشه اون همیشه تو قلبمه ولی از چشمم دوره... تقدیم به عشقم:

 

 در جواني غصه خوردم هيچ کس يادم نکرد 
                  در قفس ماندم ولي صياد آزادم نکرد
   آتش عشقت چنان از زندگي سيرم کرد 
                                                آرزوي مرگ کردم مرگ هم يادم نکرد                                                                            

                                             

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 9 آذر 1392 ] [ 15:21 ] [ iman ]
[ ]